About

Foto saya
Musafir di Bumi Kinanah... mencari secangkir ilmu buat bekalan hidup. Moga segala impian dan cita-citaku kan mampu kugapai...

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..
kEluArGa BaHaGia MemBaWa Ke sYurGa..

Jumaat, 31 Julai 2009

rindu yang tiada penghujungnya...

salam..
Rindu padda keluarga semakin membuak-buak..apatah lagi,kemarin telepon ummi tapi ummi xjawab..dah tido agaknya..jadi,amik peluang telepon Najihah.tanya khabar angah n mohammad adib..baby baru angah,adik Najihah dan Wafa'..seronok dorang dapat adik..tak tinggal jauh..sama jugak ngan Muazz dan Hajar.tak leh duk jauh dari Asma'..sekarang Afrina tengah tunggu giliran pulak...tak sabar nak tasa camaner perassan jadi kakak..untung sungguh mereka..dapat rasa perasaan gembira menyambut kehadiran kawan baru dan punyer perasaan kasih sayang seorang kakak dan abang buat adik tersayang..tapi saya tetap bersyukur walaupun tak dapat nak memiliki perasaan seperti kakak-kakak dan abang-abang saya juga seperti anak-anak buah saya..mungkin ada hikmah disebalik Allah jadikan saya anak kecil merangkap anak bongsu bagi Ummi dan Abah..syukrillah....



Walaupun tubuh kecil saya tiada disisi mereka ,namun hati saya sentiasa bersama mereka..emmm,jeles pun ader bila tengok gambar ni..biarpun Abah juga tiada bersama tapi jauh di sudut hati ini Abah sentiasa ader dekat bersama kami..semoga ALLAH ,mencucuri rahmat ke atas roh Abah...ameenn...






Along and his family...

****************************************



Angah and her family..masa ni Mohammad Adib tak der lagii..

******************************************************



Ateh n his family...masa ni Asma' tak der lagi..
*****************************



Yang hujung skali tu la hero kebanggaan kuarga kami..Achik yang cool..

Tiada ulasan:

Pengikut

ULAMA

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

AKHBAR

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

TRAFFIC

Marhaban Bikum


ShoutMix chat widget