About

Foto saya
Musafir di Bumi Kinanah... mencari secangkir ilmu buat bekalan hidup. Moga segala impian dan cita-citaku kan mampu kugapai...

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..
kEluArGa BaHaGia MemBaWa Ke sYurGa..

Isnin, 30 Mei 2011

selamat ulang tahun yg ke 63 UMMI..

bismillahirrahmanirrahim..
salam 1 ukhwah..

Alhamdulillah masih lagi berkesempatan untuk terus menghirup udara nyaman dan segar kurniaan Yang Maha Mencipta..selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w,ahli keluarga baginda,para sahabat,tabie tabien serta umat sekelian alam..

Lama xmenerjah kalam di blog ni..msti ramai yang merindui kan??heheh,,sy th ade je, tp segan nk luahkan..xpe2 sy paham..amacam arini??sume sihat??ha,jaga kesihatan yer,,sekarang ni musim sentiasa berubah rubah,.ok..korang sume dah besar panjang..dah pandai jaga diri sendiri..sy sekadar berpesan pesan..itukan amalan yang mulia..ok daa...

ok,lets straight to the point..entry ni sy tujukan khas buat bonda tersayang..HAJAH AMINAH BT MAT SALLEH..selamat ULANG TAHUN yang ke 63 pada tanggal 21 mei baru2 ni..hehee..dh lama tulis tapi bru de pluang nak update..so pada sape2 yg merindui ke'update'anku ni, terimaLAH seadanya...



SALAM IMTIHAN..

1 ulasan:

ibnubaba_04 berkata...

oh..kenapa sy x rindu pon..sbb tu la sy x luahkan..hehe..selamat hari lahir gk ummi..td baru tepon ko umi

Pengikut

ULAMA

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

AKHBAR

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

TRAFFIC

Marhaban Bikum


ShoutMix chat widget