About

Foto saya
Musafir di Bumi Kinanah... mencari secangkir ilmu buat bekalan hidup. Moga segala impian dan cita-citaku kan mampu kugapai...

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..
kEluArGa BaHaGia MemBaWa Ke sYurGa..

Jumaat, 1 April 2011

Akhirnya Dikau Pergi Jua

" kalau dah kawen mesti la akan ikut suaminya kak oii.."


Wahh..sungguh pedih tuk di terima pakai..lagi2 imtihan dah dekat..aduss..xpelaa..lagipun dia bukan milik dan hak sy pun..so kena lah terima dgn tabah dan melepaskannya dengan pasrah..akur dengan ketentuanNya..pinjaman dariNya hanyalah sementara..yang kekal hanya di syurganya yang abadi..hukhukhuk..ishhkk wat sedih la plak..apsal sedih sgt ni ek??xbest a sedih2 kan??huhuuu

Malam tadi secara mufajaah( tergesa2) dapat berita yang rumate sy nak tinggalkan bait ZINNIRAH..ikut suaminya berpindah..

Buat rumateku yang di sayangi,,Puan Aeshah Abd Ghani, selamat menjalani kehidupan baru bersama suami tersayang En Fadhli Fauzi..ketiadaanmu disisi kami amat terkesan..DULU BER-4, KINI BER-3...doakan moga kami xselalu merindui mu..hehhe..leh ke ckp gtu??kalu kami rindu Cah kena tinggal Ustaz , tido ngan kami..hahaha..

Hari ini, bermula episod aku di tinggalkan...waaarrgghh...huhuu..harap korang y baca ni dapat merasai apa yg aku rasa skrg ni..( bajet korang bc la en3 ni..)..sape y sudi menemani sunyiku leh la contact bet zinnirah..hehehe...

2 ulasan:

ibnubaba_04 berkata...

ciannye..tiba masenya kak la cari suami..hikhikhik

jalinankasih berkata...

Yup..dh tiba msnya ni..tunggu ms je..hehee..sape cpt die dapat..hikhik

Pengikut

ULAMA

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

AKHBAR

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

TRAFFIC

Marhaban Bikum


ShoutMix chat widget