About

Foto saya
Musafir di Bumi Kinanah... mencari secangkir ilmu buat bekalan hidup. Moga segala impian dan cita-citaku kan mampu kugapai...

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..

kAsiH TeRciPtA UntUk SeLamaNya..
kEluArGa BaHaGia MemBaWa Ke sYurGa..

Sabtu, 2 April 2011

Dulu be4..kini be3..

salam....

Lumrah hidup kan..setiap pertemuan ade perpisahan..setiap perpisahan menambahkan lagi rasa kasih dan sayang, rindu rinduan..huhuu..amboi macam la berpisah jauh je kan..hahah..

Dulu kami be4..kini dah tinggal be3..wlaupun ahlibet ku 9org sumenyer,tp paling kamcing be4 ni laa.huhuu..g mana2 sama2, nangis sama2, sedih sama2, gembira sama2, suka sama2, makan sama2, tido jarang bersama..hehe..GADUH pun sama2..amik ko..bold lagi tang gaduh tu..nk katanyer kami ni jarang bergaduh, selisih2 gigi tu penah laa..tp itu yg buat kami lebih mesra dan rapat..yee jeerr..xcaya meh la interview kami..huhuu..

Moga ukhwwah kami sentiasa kuat dan sentiasa dalanm rahmat ALLAH s.w.t ..

UHIBBUHUM JIDDAN..


cun x??nk berkenalan ker??

kini kami be3..

AKU SAYANG KAMU....

2 ulasan:

ibnubaba_04 berkata...

nk b'kenalan ngn ninja hitam tu leh??hakhakhak

jalinankasih berkata...

Try a kalu brani..huhu

Pengikut

ULAMA

Blogger Tricks Habib Omar Dr.Yusuf
Dr.Wahbah Zuhaily Dr.Ramadhan Buoti Harun Yahya Darul Ifta' darussyifa' PUM

AKHBAR

Harakah keadilan TranungKite tkodaily detikdaily PahangDaily suarakampus Malaysiakini Metro beritaharian NST utusan jazeera jazeera MyKKK

TRAFFIC

Marhaban Bikum


ShoutMix chat widget